האם השכולה זועקת: "לאהוב בלי תנאי ובכל מחיר"

המהדורה המרכזית No Comments on האם השכולה זועקת: "לאהוב בלי תנאי ובכל מחיר"

תמר מיטלמן, אמו השכולה של הלוחם דוד מיטלמן הי"ד שנפל במתקפת הפתע, בראיון עוצמתי רווי אמונה הערב ב'מהדורה המרכזית' עם אבי מימרן. על גבורת הנפש של בנה: "התצפיתנית אמרה לו בקשר לברוח אבל הוא התעקש ואמר 'אני נשאר להגן'". על הקשר גם כאשר עזב את הבית: "הוא קיבל את האהבה מהמשפחה לאורך כל הדרך". והקריאה להורים: "לאהוב בלי תנאי ובכל מחיר, תגידו את זה לילדים"

23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

תמר מיטלמן, אמו של החייל דוד מיטלמן הי"ד, שנפל במתקפת הפתע כאשר הגן בגבורה על היישוב כיסופים שבעוטף עזה, שוחחה הערב עם אבי מימרן ב'מהדורה המרכזית' ושיחזרה את הרגעים האיומים: "ה' עשה עמנו חסד שלא שמענו כלום במשך החג מהמלחמה שהתחוללה בדרום, רק במוצאי החג שמענו שיש מלחמה בארץ, חייגנו מיד לדוד אבל הוא כמובן לא ענה, ניסינו שוב ושוב אבל הוא כבר לא חזר אלינו".

לדבריה: "הכאב לא מתקהה, הגעגוע הולך וגדל. התחקיר המבצעי עוד לא הגיע אבל שמענו הרבה עדויות וסיפורים. דוד שירת בכיסופים שבעוטף. כאשר פרצה המלחמה הוא ישב בש.ג. לבדו והמחבלים הקיפו את היישוב. התצפיתנית אמרה לו בקשר לברוח אבל הוא התעקש ואמר 'אני נשאר להגן', ולחם בגבורה עד שנפל. הוא היה מאגיסט, הוא ירה לכל עבר עד שנגמרה לו התחמושת והוא נפל. ברבע שעה שהוא לחם הצליחו להציל הרבה אנשים שהוברחו למרחבים מוגנים".

האם השכולה הפתיעה וסיפרה: "האהבה והקשר המיוחד בינינו התחזקה לאורך כל הדרך שעשה. אנחנו כהורים אוהבים בלי תנאי וצריך גם לתת לילדים את ההרגשה הזאת. לא תמיד הילדים מבינים את זה".

היא קראה להורים אחרים, "לאהוב בלי תנאי ובכל מחיר. קיבלנו במתנה נשמות קדושות, אולי אפילו יותר משאר הילדים בבית, ולכך נבחרנו. ההחלטה של דוד הייתה שלו אבל אנחנו נשארנו מאחוריו. כשהוא החליט להתגייס נתנו לו במתנה מפתח של הבית עם הקדשה מיוחדת".

לסיום היא מדגישה שוב: "הוא בחר לא לגור בבית אבל הקשר נשאר. הוא קיבל את האהבה מהמשפחה לאורך כל הדרך".

האזינו



0 תגובות